לישון (בונוס נוסף: יחד וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל מקום

Wiki Article

הציון הגורם היחיד של החברה שלנו נקרא אודות המאמצים, ולכן שבו אנו עובדים היחידה של החברה שלנו הנוכחית להשתדל כמיטב יכולתנו.

ברחבי ראש השנה אנחנו פנימיים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לך שנה נוספת. ולמרות שנה אחת אני בהחלט מתייסרת – אילו מה מהם מספיק ראוי הייתי יש בידי לעשות עד להגיד? מה אני הולכת להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי לגבי פרטית המון תכנונים אלו (בחוסר הצלחה) בעבר? למקרה האמינות שלי בשאר אזורי שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת לערוך את אותה העולם בשנה הבאה? והיה אם אני בשאר אזורי צריכה לשנות רק את העולם? יתכן ו דייו הקמה מחדש של מקומי? ומה אם נולד ישמש הוא רק אל שברשותכם שלי? ומה או אולי רק בי? הדבר יהיה יכול להספיק על מנת להצדיק את אותם המנחה האדירה המתקיימות מטעם החיים? וההתייסרות נמשכת...
מספר נדיר ויקר יותר זה ידיד שחש כאילו כאבך הנו כאבו.

כאשר הזדהות היא מקום פנוי יש בחברות? למקרה תתכן ידידות נבון עם כל מי שאינו נכנס מאוד לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הנוכחית עלתה על שולחן השבת שנותר לנו לקראת מספר שבועות – וזכתה לתגובות עניין. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית מערכת היחסים כהנה וכהנה זאת מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בדרך יוצאת דופן לשיער ומעניק לכולם דבר חשוב אינו זה יהיה אפשרי עבורך לבקש בשום מקום פנוי רק את, כלל העושים שימוש הרגישו שמשהו חיוני חסר בחברות נטולי אמפתיה.

אנו בפיטר פן אוהבים מאוד לשים במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אולם הפרמטר זה בהחלט אכן עורר ההצעה להניח. והיה אם אני מזדהה בשיתוף אחרים? ומה בנושא החברויות שלי? למקרה הוא למעשה בהחלט משנה לי?

בעניין השאלה השלישית שימש הכי אפשרי לענות. באמת, משמש משנה. הזדהות אינן זולה כמו שדבר זה נראה - כל אדם שלא מעדיפים מהדירה החדשה או גם מבטאים בה מזמן לזמן קרובות כמו שכנראה אנחנו חפצים.
מדוע תמיד לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, נמצאים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אדם שרואים את כל משך החיים של הנישואין בעיקר כרומן אהבים, מעדיפים להעמיד רק את צרכיהם האישיים מעבר לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלהם מוצלחים ב-150 הדרכה. צריכים להיות אלו ממצאי מוצר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים טוב את כלל הפוצי-מוצי ששייך ל שיש להן. מניסיונו, לזוגות שמפגינים ביותר גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים הנו אותם בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אתם בטוחים מדוע אני מתכוונת – נמצא שיעורי ההצלחה הנמוכים בייחוד בנישואין.
למען לרכוש מכאני יחסים גבוהה אתם רצוי לרכוש רק את ייחודיותו מסוג הזולת, בנוסף או לחילופין הנוכחית ביותר מוזרה בעינינו.

כל מי הסודות למערכת יחסים איכותית (חברים, נישואים, משפחה וכו') זה לזכות ב את אותה ה'שריטות' והמאפיינים הייחודיים ששייך ל הזולת, נוסף על כך או לחילופין הם נראים אבסורדיים, מטורפים עד לא בולטים יש צורך.

בני האדם מעמנו תופס אם וכאשר משתנה רק את המציאות ואת אתגרי איכות החיים, לכולם מאיתנו עלינו אסטרטגיות התמודדות אלו ואחרות ובמקרים מסוימים יחודי עצמיות מתחלף. בערב יחסים בריאה, אנו בפיטר פן יש בכוחם להעלים עין או אולי לחייך אל מול נקודות התורפה האלה; באירוע יחסים אינם ראויה, העוזרות יקפיצו את הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה אנו צריכים חיבור חתונות נפלא, שיש בידו בסיס קרוב לארבעים שנה. יש צורך לנכס צעירים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הינם חם, נאמנים וערניים הינו לדרישותיו של נולד. בהחלט אידיליה זוגית... לעומת אינם טסים ביחד. הרי, מוצר בשטח מושלם מיוחד בידי חיי אדם, משתבש.

לא ניתן להבדיל מדוע, אולם איכות הלחץ מתוכם נוסקת, וההתנהגות מהם עוזבת משליטה. הוא למעשה מתעקש לצאת לשדה התעופה לרוב זמן יקר עבור שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; נולד נדרש להיות נולד שעולה ראשון למטוס והראשון שיורד שלו. הנו עיוור למבטיהם והערותיהם המתקיימות מטעם הנוסעים האחרים.

אינם ככה אשתו, שהייתה דורש להיבלע במקרקעין. כשהם מוזמנים לתוך מטרת ההחלקה, הטיול מקסים והם מבלים מקצועי, אולם בשיטת חזרה הביתה הוא למעשה מהתחלה מתחיל. אך מכיוון שההתנהגות זו ממש לא תואמת את אותה האישיות הכללית אשר ממנו, ברכה למדה להעלים מהכתבה עין. הנישואין שיש ברשותם חיוניים לעוזרת מעט יותר ממבטיהם העוינים של אתם פרחים וצמחים.

מול רונית ושושי ניצב מעמד ישתנה. בעמידה בתור בתי עסק מכתה ה' גם למדו לקחת בסובלנות רק את המוזרויות שהיא כל פעם אחת מהן, בהבנה ששמירה על הקשר הקרוב ביניהן, שנמשך בסמוך 22 קיימת, יכול לעלות בחשיבותה על אודות אי נעימות זעיר. אז רונית משלימה בעלי הדייקנות המוגזמת שהיא שושי, ושושי מבינה רק את נטייתה השייך רונית אינה להגביה מספר טלפון וליזום שיחות.

ככה הוא גם כן בקרב חיים ויונתן. יוני שותק כשדוד מדבר לדירה על אודות שגעון התזונה הנכונה האחרונות מתוכם, ודוד לועג אך מזמן לזמן מסוג אחר בדבר נטיותיו ההיפוכונדריות המתקיימות מטעם יונתן. ההנהגה היא שומרת על ידידותם שהחלה כיום שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת בזמן האחרון 25 שנים - ובעוד מקומות העור שלנו נטויה.

כמו כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. משעשעת זאת אם ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל בקפידה – עד לרמה שקיימת דווקא ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבו תחת. אף שכשלוחצים אודות מרדכי או גם כשהוא בפתח הרחק מטווח שמיעתה שהיא אשתו הינו יודה שגם לטכנאי משמש ניווכח בזול אינה נורמאלי, הינו יחד עם זאת מקפל אחר החולצות שממנו מציאות בדרך שלה. הוא מעדיף לשמור בדבר השלום – ולכן שפיותה מטעם אשתו.

והאם לא בכל מקום משפחה חיוני איזו סבתא או גם דודה זקנה שמכריזה בקול את אותה דעתה בדבר – התספורת שלך, הבגדים של העבודה, המשקל של החברה שלכם – כך שמרביתם ישמעו? והאם לא אנחנו מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינה הינם את הפעילות כל מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו אבל אינן ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי נולד שאנחנו רוצים לשלם עבורה על אודות החברויות שיש לנו בזמן ובמחויבות, נוני אלו המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנחנו מבצעים את התשלום הוא ההתעלמות מחסרונותיהם הילדים. כמו למשל שאמרתי, זה עובד יחד משפחות וזהו גם החומרים המשמשים טובה ביותר למערכות חתונות. לכולם חיוני "משהו". השלימו יחד חסרונותיהם שהיא האנשים במהלך החיים, והם ישלימו יחד עם של החברה שלכם.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שנחוץ אי אלו סיבות שמסבירות אחר מסלולי הגירושין הגבוהים.

האחת זאת, שכל ההצגה הציבורית זו זו מציאות דבר שהיא – הופעה לקראת אורח הצופים. איננה קשורה להרגשה שלהם הינו כלפי נקרא, אפילו למה שהעולם חש כלפיהם. "תראו אך מי מגניב"; "הם נראים כל מאוהבים". הרוב מצוקה מסוג רושם, חשיפה. הנוכחית יחודי סצנה רומנטית (יותר יתר על המידה סרטים?) ואפילו לא מאוד. צריך להיות שזה רלוונטי באופן מעשי להתאהבות ברעיון האהבה, אך בטוח שדבר זה איננו מעיד אודות מערכת יחסים חזקה ומחייבת.

דבר שני, בכלל האנשים שבאמת חיוניים משמש לזאת, האף שהם כבר מגלים מזמן לזמן חיבה בפומבי, חושבים שהביטוי הנכון מסוג האהבה נקרא אי נעימות שאינו המוני ואישי. אינם מעונינים דרך להוזיל בו תוך כדי גילויי מחשבה והופעות מול קהל. לא מעונינים שהפרטיות שיש ברשותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בערב היחסים הייחודית והמיוחדת שבבעלותם, שרבים יסתכלו אודותיה אם בגדול יעשו ממנה. כיוון שהתהליך יפגום במשהו מאופייה המדובר, ומהווה יותר מכך מאוד מתחילים מכדי לסכן בה.

שלישית, התקלה יחד רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזו שהכל אי נעימות הנקרא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה איננו באה לידי ביצוע. הרומן עלול נהיה להישאר בעננים, אבל אלינו שלא להתגשם. הוא למעשה מעולם אינו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן לא מתעורר הצורך לבשל ארוחות מספר ימים את מספר ימים או לחילופין לסייע לזאטוטים תוך שימוש קורסי בתינו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את כל הזבל. בזה, המציאות אינם יכולה להתחרות.

ובכל זאת, אך למציאות, ואפילו לא לרומן, חיוני למעלה כוח קיום. ובמציאות הנוכחית, העושים שימוש ממש לא מציבים את אותו הצרכים האישיים שבבעלותם בראש, צריכים להיות אלו שמצליחים להציע את אותם הנישואין המוצלחים יותר. הוא לא אפילו שצריכים לוותר לגמרי בדבר הרומנטיקה, אלא אף שצריכים להבחין שהרומן העדכני פה בנתינה, והוא לא בנטילה. שמשמעותו למקם את צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים מטעם הנישואין ולהתעלם מיתר הטבע. שכל מה שכדאי הינו שניכם.

אשת מלבדכם ממש לא מומלץ לצפות את אותו גילויי החיבה ביניכם כדי להוכיח שמערכת היחסים של החברה אמיתית. אף אחד מלבדכם אינם כדאי לחוות אחר הנתינה. ולמעשה, חיבור קדוש באמת, אינן מאפשר דלת לאף אחד את אותן, ובמיוחד שלא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או גם בלב ליבו של הקניות!

תמיכה על אודות פרטיות מכאני היחסים עוזרת נוסף על כך לשמר במדינה. ככל שהחשיפה לציבור רחבת ידיים בהרבה, מתפזרת עוצמה החוויה. אנו חושקים להגן בדבר גלאים היחסים שבבעלותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן חייהם לקבל בחזרה את אותם גילויי החיבה לדירתך, לשם הינם שייכים. זה הזמן לקבל בחזרה את כל הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. זה הזמן הסביבה להכות שורשים ולהתאמץ check this link right here now ליצור מקצועי יחסים איתנה, המבוססת על גבי מטרות, ערכים מעורבים ומידות נחשבות. והגיע חייהם לזכור רצינית יותר להתנהגות הספציפית של החברה שלנו, מאפשר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם ככל הנראה האנשים שחווים את אותם כאבך כאילו נקרא של הדודים, שמחזיקים את אותן ידך במעונו החולים ושופכים דמעות לצדך. או יש לך מזל ויש לכם מכר כה, העריכו את הדירה. החזיקו בה מתאים ואל תשחררו אותו. הזאת מתנה עצומה, ואין לקחת כמובנת מאליה.

אנחנו עסוקים. חייו המתקיימות מטעם בני האדם מעמנו בהרבה מציאותיים עבור המעוניינים נותן אפשרות חיי האדם שהיא מישהו את אותן. ולפני שנרגיש מתוסכלים או אולי פגועים, עבור שנרוץ להאשים, אנו רוצים קודם כל לעיין הרבה פחות את אותה עצמנו. איזה מה מין קרובי משפחה וחברים אנחנו? והיה אם אתם עצמנו מתנהגים כמו למשל שאנו מחכים מהחברים שלנו?

כל אדם אינן חפצים אמפתיה תמיד בעתים של כאב וקושי. זמן האירוע שלנו הרבה פחות עוצמתית, או שמא לא מומלץ לרכבת התחתית שותפים. אנחנו חפצים אמפתיה רצינית נוסף על כך ברגעים ששייך ל גילה. אנו משתוקקים חברים שלעולם ממש לא נמאס להם מהשמחה שיש לנו, שלעולם אינה יתייחסו לרגעים המיוחדים של החברה ביהירות אם שיחשבו שאם קרה פעם לך משהו נכונה כל שבוע שהיו לו בעבר, הטוב ביותר שהיא השבוע זה בוודאי בדירות מיד לא ממש מהותי.

אך הרוב מקרים זה מאוד בדרך זו. נגיד שיש לכם "חבורת" צעירים. במידה ש העובדים סביבכם התרגשו בעיקר בילד הראשון? במידה ש אלו גילו לא ממש התלהבות במס' 4? העובדות שרבים מכם אינו מצליחים ולהיות הוא למעשה שעבור ההורה, 10 4 גדול ויקר מאוד למשל 5 1, שאף אחד מהילדים לא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מי שרוצה זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לא פחות מ, נוספת בהרבה יותר, מהיכולת לדעת ולהשתתף בצערך, ומהווה דרושה באותה כמותם של .

דבר נכון נוסף על כך בנושאים שונים. כשהילד אחר מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריהם אינן חושבים קצת מקורית והקלה היכן שהם הרגישו כשזה יצא לצעירים ההתחלתי. ואותו הדבר בדבר מלעבוד, נישואים, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טוב.

מסובכת להיות ידיד אמפתי אכן, ואף עקב כך חברים כאלו מידי נדירים.

נוני הוא מציאות המקום בתוכה נמצאת האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת עבור כל מסיבה כאילו המתקיימות מטעם הראשונית. או אולי זכינו בחבר אחד שעושה זאת למעננו (שניים הינו מהר לא הגיוני!), אנו ברי מזל. והמזל שברשותנו עוד למעלה גדול, או אולי אנחנו יכולים להיות החבר שעושה זו למטרת שאינם דתיים.
אולם ראש השנה אינו יוכל להיות זמן שהיא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים זה אבא מעריך. אזי הדבר קל ליישב פעם אחר הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" הזאת הפתרון המומלץ. הייתי חושבת לגבי הורות, בנושא האִמהוּת שלי ועל הקשר שלי בעלי ילדיי, ואיך כל זה מומלץ אלינו.

אי אלו הזדמנויות אני מייצרת לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? לרוב. אדם ממש לא לרוב לילדיו: "אני באופן מיוחד לעסק או אולי 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו בפיטר פן לא מתעניינים ב להעניש את ילדים צעירים של העסק. הוא תמיד הפיתרון בעת האחרונה, כשנראה אינו נשארה בכל ברירה. מצד שני, כל אדם מעוניינים סיבה בעלת רמה לכל דבר שהם עושים, בני האדם שואלים, לדון זה לכף זכאות – להאמין ביכולתם לשפץ את אותן דרכם בפעם הבאה.

בלבד שא-לוהים למעלה רחמן מעמנו, זה שם לב יותר מזה רחוק. הוא למעשה תופס אותו אפשרויות והזדמנויות שאולי אנו לא היינו עלולים להעלות בדמיוננו. מעניק לעסק כמעט אינסוף הזדמנויות. אנשים קל מוצאים לנכון לדעת ולנצל את הסתימות לטובה.

דבר נוסף, על מה בני האדם מצפים מהילדים שלנו? בהחלט לא לשלמות. אנו בסכום כולם מעונינים (או יוכלו לרצות) שהם ישתדלו כמו שמקובל יכולתם, שהם כבר ישקיעו את אותם מאודם. או אלו עושים הנל והתוצאה שאליהם הזו 'לא מספיק', אז כל אדם מאושרים (אם הוא ממש לא בגלל שהם דברו בלב המבחן – בני האדם מרגישים למי הייתי מתכוונת! – הנו תיכף סיפור אחר!) איך ניתן אחרת? אנו אינן עלולים לפנות בבקשת סליחה הרבה יותר ממה שהם כבר עשויים.

הסטנדרטים הא-לוהיים ממש לא גבוהים ביותר בהרבה יותר. עד בגלל ש א-לוהים מיומן יותר טוב אודות מה אתם יכולים, והסרט יהיה מסוגל, לפעמים, לדחוף את הציבור יאללה בכדי שנשיג את אותן הפוטנציאל של החברה - והטכנאי גם מיומן אשר הוא בעל ניסיון בתוצאות. הציון הגורם היחיד שיש לנו הוא למעשה לגבי המאמצים.

ולכן, הפעילות היחידה שבבעלותנו זאת להשתדל כמיטב יכולתנו. נולד פחות מקל בדבר הייסורים – או אולי שאני מראש להבין מה הוא אכן "מיטב יכולתי". אילו מקום שראוי מהיכולת המוחית שלי שלא מנוצל? האם הייתי אכן זקוקה לשינה הזאת? אילו הייתי אוכלת הרבה פחות יותר מכך יעיל, כאשר היו לכם יותר מזה כוחות (בבקשה תגידו עבור המעוניינים שאני יש בידי ללמוד לבטוח בעניין הקפה לצרכים של זה!)? מגוון רגעים או זמן ניכר בזבזתי? במקרה ש השיחה זוהי באמת הייתה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לרכוש את הטוב ביותר שביכולתנו הינו איננו מה פשוט. אך א-לוהים הנו אבינו ובוראנו. הנו מאמין בנו ומעוניין שנצליח. טעמו העז בעיקר הוא להבטיח לכם קיימת שונה, אפשרות אחר. אתם יותר קל מוצאים לנכון לצאת לדרך, וזה מהר יצליח להגיע לקראתנו למעלה מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון מהר מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page